Як убезпечити ліфт: створюємо сучасну і ефективну систему разом з СІТІ ЛІФТ

Безпека в ліфті - поняття, апріорі, вкрай важливе, причому незалежно від того, чи йде мова про пасажирській підйомник в торговому центрі або про той, який встановлено в житловому будинку. Власник ліфтового обладнання не тільки може, але і зобов'язаний робити максимум для того, щоб пасажири почувалися комфортно під час поїздки в ліфті, не турбуючись про те, що станеться історія, схожа з популярними кримінальними драмами.

Саме тому про таку важливу і животрепетну тему ми вирішили поговорити сьогодні, висвітливши найбільш дієві методи для забезпечення безпеки кожного пасажира вашого ліфта. Читайте далі в статті рекомендації та основні аспекти від досвідчених експертів компанії СІТІ ЛІФТ та робіть раціональний вибір разом з нами!


Система відеоспостереження

Завдання власника ліфта полягає в тому, щоб пасажир у громадському ліфті відчував себе в безпеці не тільки протягом фактичної присутності в кабіні, але і біля самого підйомника. Сучасна система відеоспостереження в даному випадку може стати не просто необхідністю, але і досить вигідною інвестицією. Просто уявіть - ви повністю застраховані від непорозумінь, судових тяжб і, як наслідок, значних збитків по матеріальній компенсації яких би то не було втрат ваших клієнтів.

До того ж, лише мінімальний відсоток злочинців ризикне вчинити крадіжку чи напад в локації, в якій ризик бути спійманим на гарячому неймовірно великий. На додаток до цього, система відеоспостереження може також допомогти персоналу служби безпеки у вашому офісному центрі чи готелі відстежувати і контролювати пасажиропотік. Єдина рекомендація - обирайте антивандальні системи, які неможливо пошкодити.


Персональний доступ: ключ-карта

Досить часто в готелях і офісних будівлях використовується система індивідуального входу. Це означає, що доступ до кабіни ліфта є лише у власників персональних ключів - магнітних або карткових варіацій. Це відмінне рішення, яке дозволить попередити переміщення всередині будівлі небажаних осіб, тим самим значно підвищуючи комфорт мешканців або орендарів. Зрештою, останнє, чого хоче людина, що займається бізнесом або прийомом клієнтів у вашій будівлі, це випадкових гостей, що бродять по залах або кабінетах без належного на те дозволу.

Система досить просто і зрозуміло працює, доступ здійснюється після того, як пасажир вставляє або сканує ключ-карту всередині кабіни. Для цього там повинно бути монтовано спеціальний пристрій для зчитування, який активується після того, як була натиснута кнопка виклику. Це необхідно, щоб повідомити системі, що у пасажира є дозвіл на використання ліфта.


Комунікація з технічною підтримкою

Незважаючи на те, що статистика поломок ліфтів мізерно мала порівняно з іншими видами транспортування пасажирів, важливо, щоб кожен, хто опиняється в кабіні, що застрягла, мав можливість зв'язатися з техніком і елементарно покликати на допомогу. Важливо не забувати, що кнопка зв'язку з диспетчером корисна лише в тому випадку, якщо в приймальні викликів є хтось, хто може попередити про поломку менеджера чи адміністратора будівлі. В кінцевому підсумку ваше завдання полягає в тому, щоб переконатися, що в ліфті встановлена не просто наявна кнопка виклику, а та, яка може бути використана, щоб зв'язатися з ресепшен будівлі при надзвичайній ситуації.


Багаторічний досвід, технологічна основа надання послуг і впровадження інновацій в кожен пропонований продукт дозволяє команді СІТІ ЛІФТ бути адептами безумовної безпеки обладнання. При цьому мова йде не тільки про безпеку пасажирів, що переміщаються, але і тих мешканців або орендарів, які розміщуються на кожному поверсі. Спокій, впевненість в тому, що навіть в самій екстреній ситуації допомога не змусить себе довго чекати і технологічність - це ті три «атланта», які дозволять вам заявляти про абсолютний комфорт пасажирів.
Не знаєте, як досягти такого сучасного рівня? Зв'яжіться з командою СІТІ ЛІФТ прямо зараз! Консультації та результативні рішення для будь-яких завдань!


Добавити коментар: