Ремонт і обслуговування ліфтового обладнання: важливі аспекти комфорту і безпеки

Час читання 4 хв.
Ремонт і обслуговування ліфтового обладнання: важливі аспекти комфорту і безпеки

Чому експерти компанії СІТІ ЛІФТ вважають за краще з'єднати ці два процеси, запитаєте ви? Все просто - це взаємопов'язані етапи, які нерозривно йдуть «рука об руку». Аксіома в даному випадку неймовірно проста - як тільки ви пропускаєте плановий технологічний огляд ліфтового обладнання, проблеми у вигляді дорогого і в рази перевищуючого за кошторисом просту профілактику ремонту не змусять себе чекати. Як результат - непередбачені комерційним бюджетом витрати, що ще не так страшно, а ось безпека пасажирів, яку ви ставите під загрозу - в цьому випадку наслідки можуть бути куди більш серйозного рівня. У даній статті ми розглянемо п'ять основних аспектів, які в тій чи іншій мірі можуть вплинути на працездатність обладнання.

1. Технічний журнал ліфтового обладнання

Статистика ще нікого і ніколи не підводила. У вашого обладнання, незалежно від виробника або року монтажу, напевно, є такий документ, як журнал. Він призначений для фіксації різних ремонтних робіт і профілактичних оглядів (в обов'язковому порядку, із зазначенням дати і часу). Для чого це потрібно? Все просто - він дозволяє вам орієнтуватися в періодичності обслуговування, відстежити, які вузли виходять з ладу швидше за все, і зрозуміти, як саме можна запобігти появі таких проблем. Експерти нашої компанії рекомендують робити наступним чином: навіть не володіючи спеціальними навичками, просто фіксувати будь-які зміни в роботі ліфта: поява скрипів, вібрації, некоректної роботи системи тощо. Таким чином, майстру, який приїде на виклик, буде простіше відстежити хронологію поломки.

2. Регулярно проводьте огляд

Навіть в тому випадку, якщо ви не володієте профільними знаннями і навичками, не нехтуйте регулярним оглядом обладнання. Повірте, навіть якщо причина незначна, в процесі експлуатації виявити її візуально чи на слух - не проблема.

3. Своєчасна заміна несправного/некоректно працюючого обладнання

Навіть якщо мова йде про незначну, на ваш погляд, поломку, заміна повинна бути проведена негайно. Від освітлювальних приладів і контрольної панелі до кнопок виклику - будь-яке обладнання, яке не працює належним чином, підлягає заміні. Їх ремонт професіоналом допоможе запобігти нещасним випадкам або незручності пасажирів, і, як наслідок, удару по репутації вашого торгового або офісного центру.

4. Не використовуйте універсальні і невідповідні чистячі засоби

Цей пункт - один з найважливіших, а все тому, що здогадатися про цю заборону практично неможливо. Вся справа в тому, що хімічні засоби, не призначені для роботи з тим чи іншим матеріалом, можуть викликати корозію внутрішніх технологічних вузлів ліфта. Замість цього дозвольте вашій компанії по ремонту ліфтів виконати цю задачу або попросіть менеджера, який приставлений до вашого об'єкту, порекомендувати певні бренди або марки, які не вплинуть на термін служби вашого обладнання.

5. Не перевищуйте максимально допустиму вантажопідйомність

Однією з найбільш поширених причин зносу ліфтового обладнання є тенденція до перевантаження кабіни ліфта (звісно, якщо у вас не стоїть спеціальний контролер, який при цьому запобігає руху). Це може призвести до прискореної поломки функціональних механізмів, які забезпечують коректну і комфортну для пасажирів роботу ліфта. Розумно уникати транспортування вантажів, вага яких перевищує чверть максимальної вантажопідйомності кабіни. З цією метою краще повісити інформаційну табличку або відповідне попередження для пасажирів та обслуговуючого персоналу.

Попередити значно простіше, ніж виправити - саме цієї догми дотримуються фахівці компанії СІТІ ЛІФТ. Ми ратуємо за те, щоб клієнти могли безперешкодно використовувати обладнання, не переживаючи за його працездатність протягом експлуатаційного періоду. Саме тому наша компанія наполягає на своєчасній профілактиці і технологічному огляді всіх функціонуючих ліфтів.

Не нехтуйте профілактикою, адже виявити і усунути проблему до фатального і кошторисного результату значно простіше і дешевше, ніж усувати поломку і нести витрати за простій.