Знаєте чому в ліфтах встановлюють дзеркала ?

Скільки разів ми заходили до ліфта і розуміли, що маємо неохайний вигляд? Чи ми коли-небудь дивились в ліфті, чи пасують нам штани, які ми купили? Чи використовували ліфт, щоб поправити макіяж перед тим, як піти на вечірку? Чи ми коли-небудь замислювалися, чому ліфти мають дзеркала? У цій статті ми розповімо вам, яку функцію виконують дзеркала в ліфті.

Функціональне призначення

На початку індустріальної ери багато нових будинків ставали все вищими, і в них вже були ліфти. Оскільки офісні та житлові будівельні конструкції були високими, люди, які користувались ліфтами все більше і більше, скаржились на них. Люди відчували, що ліфти досить повільні. Що сказали компанії-власники ліфтів? Їх серйозно турбували скарги людей.
Нарешті ліфтові компанії визнали, що ліфти були повільними. З іншого боку, єдиним рішенням було збільшити швидкість і зробити їх безпечнішими; але в той час це було неможливо через високу вартість. На той момент інженерам довелося вирішити цю проблему іншим чином. Вони не думали про повільність ліфтів як про проблему, проблемою була думка тих, хто вважав, що ліфти були повільними.
У той час з'явились ідеї подивитися на проблему з іншої точки зору, не орієнтуючись на великі двигуни, нові рухомі ролики. Вони просто зосередили увагу на досвіді пасажирів ліфта.

Рішення

Коли інженери подивилися на проблему з цього кута, відразу ж з’явились рішення. Вони виявили, що люди мають перебільшені відчуття повільності, оскільки їм нема чого робити в ліфті. Люди просто дивилися на стіну і думали про безпеку ліфта, який завис у повітрі, турбуючись, щоб він не впав. Це призвело до ідеї про дзеркала в ліфтах, щоб люди думали про щось інше, крім небезпеки та повільності. Навпаки, вони могли бачити, чи їхнє волосся акуратне та чисте, галстук знаходиться на правильному місці, чи одяг добре підходить.

Встановлюючи дзеркала в ліфтах, інженери думали, що люди будуть відволікатися і не будуть турбуватися про страх падіння чи щось, що може зламатись всередині ліфта. У опитуванні, клієнти прокоментували, що новіші ліфти з дзеркалами були швидші, хоча швидкість була такою самою. Сам дизайн ліфта взагалі не змінився. Тільки сприйняття швидкості змінилось: люди відволікались і швидкість перейшла на задній план.
Відтепер в ліфтах є дзеркала, в яких користувачі поправляють макіяж, або перевіряють чи у них гарне волосся.

Клаустрофобія

Клаустрофобія в ліфті - це дуже поширена проблема. Невеликий простір, брак повітря, нездатність бачити, що відбувається в ліфті - це всі причини, які викликають страх у закритому просторі, що спричиняє холодний піт і прискорене серцебиття. Фрагмент з кінофільму "Іван Васильович змінює професію" 1973 | Режисер: Леонід Йович Гайдай
Маючи дзеркало в ліфті, можна зменшити цю тривогу. Це додає відчуття більшого простору у ліфті і допоможе уникнути почуття попадання в пастку.

Безпека

Є багато причин безпеки, пов'язаних з наявністю дзеркала в ліфті. Наприклад, ви можете побачити, що роблять усі інші в ліфті (дзеркала відігравали дуже важливу роль у виявленні та навіть запобіганні крадіжок). Ліфти можуть зробити будівлю більш доступною для людей на інвалідних візках, де сходи є перешкодою. Дзеркало допомагає людині в інвалідному візку входити і виходити з ліфта безпечно і без необхідності повороту. Це може запобігти нещасним випадкам та полегшити життя людям з фізичними вадами.

Чому немає дзеркал у лікарняних ліфтах?

У цьому випадку це питання психології. На цих ліфтах їздить велика кількість людей. Член сім'ї, який провідує поцієнта та бачить своє стривожене обличчя в ліфті, не покращить йому настрій. Так само і з пацієнтами з інвалідним візком, або милицями. Бачачи себе хворими, вони сумують. Чому немає дзеркал у лікарняних ліфтах? Ми ніколи не могли подумати, або уявити цю відповідь, але вона виходить за рамки суто естетичного та архітектурного питання.

Ідеї та виклики майбутнього

Ідеї та виклики майбутнього Реклама дуже ефективна, оскільки, за статистикою, людина, яка працює в будівлі з ліфтом, використовує його чотири рази на день. У той час всі люди, які їздять на ньому, будуть читати всілякі відомості, щоб зробити підйом або спуск більш спокійним. Саме тому багато компаній вже роблять ставку на рекламу, щоб скористатися цим "мертвим" моментом для десятків людей.


Добавити коментар: