Естетичний безлад в ліфті: як це може позначитися на вашому бізнесі


Іноді та сама ложка дьогтю в бочці меду може зіпсувати загальне враження про вас, як про власника торгового, офісного центру або житлового комплексу. Просто уявіть - автомобіль під'їжджає до фасаду, який становить собою пишність сучасної архітектури, потім клієнт/відвідувач заходить всередину та уражається естетикою інтер'єру, а усього за декілька хвилин він змушений підійматися на потрібний поверх в кабіні зі стертими кнопками на панелі ліфта або дзеркалом, яка, здається, бачило минуле сторіччя.

Як часто ви замислюєтеся над тим, наскільки такі деталі важливі? Якщо регулярно слідкуєте за цим, тоді цей матеріал стане лише нагадуванням і своєрідною похвалою скрупульозному відношенню до незначних, але тільки на перший погляд, деталей. А якщо ні - читайте далі, і експерти СІТІ ЛІФТ максимально докладно і просто розкажуть про те, як уникнути невдоволення пасажирів вашого ліфту і критичних записів у книзі побажань.

Репутація - важлива, стиль - принциповий

Ще кілька десятків років тому до засобу, основне призначення якого - транспортування з одного поверху на інший, претензії не пред'являлися зовсім. Користувачів радував сам факт наявності ліфта в будівлі. Сьогодні ж вимогливість до комфорту зросла в рази, тому ваше завдання - зробити ліфт органічною частиною всього іншого простору, причому не тільки з функціональної, але і з естетичної точки зору. Крім того, нумо подивімося, що сталося з концепцією будівлі як такої. Вона теж дуже сильно змінилася. Зараз усі вони будуються з використання принципів smart - це «розумні» будівлі. В «розумному» будинку необхідно ставити не менш «розумний» ліфт, який стане його головною аортою. А ідеальність внутрішнього оздоблення - саме собою.

Безумовно, функціональність - невіднятна частина, і ні в якому разі не поступається естетиці. І продуктивність, і безпека, і надійність, швидше за все, навіть першорядні. Але як тільки ви зможете переконатися в тому, що всі ці пункти реалізовані на 100%, не варто зупинятися, і необхідно приступити до стилістичної сторони питання. Як зрозуміти, чи все гаразд? Найпростіше - самостійно досліджувати «поле діяльності», просто проїхавшись в кабіні. Є питання? За щось «зачепився» погляд? Тоді фронт робіт вам вже відомий.

Внутрішній простір

І тут варто почати з того, що обшивка, дзеркало й інші елементи інтер'єру кабіни цілком можуть бути в непоганому стані (хоча, при багатолюдному потоці це, швидше, рідкісне, ніж часте явище). Але задумайтеся - чи відповідає простір кабіни «вашому» періоду. Чи не станеться так, що клієнт, опинившись в ній, потрапить в «машину часу», яка перенесе його на пару десятиліть тому?

Тенденції інтер'єру змінюються неймовірно швидко, і, якщо хол виконаний згідно трендам хай-тек, а кабіна сяє дзеркалом у великій дерев'яній рамі й «радує» пластиковою обшивкою, настав час звернутися до формату модернізації.

Імідж для бізнесу - все, або ліфт як невіддільна його частина

Напевно, ви приділяєте величезну кількість часу, сил і ресурсів для того, щоб створити навколо свого бізнес-дітища правильний іміджевий ореол. Це і репутація, і місце в конкурентній ніші, і реклама, і, звичайно, вплив на враження своїх клієнтів. А тепер уявіть, що буквально в парі кварталів від вас конкурент подбав про те, щоб клієнти на кожному сантиметрі простору відчували себе комфортно, у тому числі провів модернізацію в ліфті. Яка ймовірність того, що навіть несвідомо автомобілі клієнтів будуть проїжджати/не доїжджати ці 400 метрів, незмінно роблячи вибір на користь тих, хто думає про їх зручність?

Навіть якщо вам здається, що трохи пошкрябана панель управління або відсутність одного з освітлювальних приладів залишаться непоміченими клієнтами - це не так. Важливість у дрібницях, і ви побачите значні зміни, як тільки виключите недоробки в ліфтовому просторі.

Потенціал цієї важливої, але часто недооціненої ланки будівлі, неймовірно великий! Його не варто недооцінювати, так само як і нехтувати його станом - як технічним, так і естетичним. Точно так, як ви приділяєте увагу справності всіх систем і механізмів, робити це слід і з інтер'єром кабіни. Пам'ятайте - навіть ті дрібниці, які, здавалося б, не впадають в очі, здатні зіпсувати загальне позитивне враження. Навіть якщо ви не надаєте цьому значення. Навіть якщо співвідношення негативу до позитиву 1 до 99.

Як часто, від чого відштовхуватися, де брати орієнтири і як залишатися у фаворі у свого клієнта - про все це вам із задоволенням розкажуть фахівці СІТІ ЛІФТ. Дрібниці складають не тільки наше життя, але і наш бізнес!

Команда CITY LIFT.