Нещасні випадки в ліфтах: недбалість технічних служб або неуважність самих пасажирів?

Час читання 4 хв.
Нещасні випадки в ліфтах: недбалість технічних служб або неуважність самих пасажирів?

Правила. Вони оточують кожного з нас всі 24 години в добі. Частина - встановлені особисто нами, решта - законом або здоровим глуздом. Як часто в новинах, стрічках соціальних мереж або в розмовах зі знайомими ви дізнавалися, що сталася НП, пов'язана з ліфтом? Кабіна обірвалася, люди застрягли на кілька годин, двері зімкнулися і завдали шкоди здоров'ю і багато, багато іншого.

Плутанина, метушня й ось вже рясніють заголовки гучними фразами на кшталт «Комунальні служби винні», «Затримані відповідальні особи» тощо. І тут саме час згадати про правила - в даному випадку, про безпечне використання підіймачів, призначених для суспільних місць (під'їздів, торгових та офісних центрів). Компанія СІТІ ЛІФТ у своїх публікаціях неодноразово згадувала про спектр елементарних і базових форматів поведінки, нехтувати якими не варто (звичайно, якщо ви дбаєте про збереження своїх здоров'я і життя).

Нагадаємо 10 основних правил використання ліфта, якими не можна нехтувати

  1. Діти в обов'язковому порядку впускають дорослих першими в кабіну ліфта, тому що ліфт контролюється з середини через панель наказів. Таким чином вдасться попередити можливий травматизм.

  2. Якщо ви бачите, що хтось спізнюється і не встигає зайти в кабіну, не потрібно тримати двері, слід натиснути та тримати кнопку їх відкриття.

  3. Під час входу і виходу не можна затримуватися чи стояти на порозі - заходити та виходити слід максимально швидко.

  4. Не можна спиратися на двері ліфта зсередини та зовні.

  5. Коли ви заходите до ліфта, потрібно дивитися не вперед, а під ноги. Досить часто при недосконалому технічному стані ліфта рівні підлоги кабіни й майданчика можуть відрізнятися.

  6. Не можна намагатися самостійно вибратися з застряглого ліфта або намагатися вручну відкрити двері, які вже зачинились.

  7. У тому випадку, якщо кабіна підіймача зупинилася чи з вами сталася якась інша виняткова ситуація, потрібно спокійно чекати допомоги й прибуття технічних служб.

  8. Ні в якому разі на варто перешкоджати роботі дверей, зупиняючи їх руками, ногами або тілом.

  9. Правила забороняють користуватися кнопкою виклику технічної підтримки або пожежної тривоги без наявної потреби. Це - екстрена допомога при надзвичайних подіях.

  10. У разі пожежі або пожежної тривоги можна використовувати тільки сходи, а не ліфт.

Безумовно, і халатність комунальних технічних служб, і локальних управлінь, і економія на внутрішніх ресурсах і бюджетах компаній - це завжди привід для фатальних і гучних подій. В даному матеріалі відповідальність з менеджерів і технічних співробітників не знімається, мета цієї статті - на практиці продемонструвати важливість дотримання основних правил безпеки пасажирів. Всього декілька хвилин, проведені в ліфті під час підйому або спуску, можуть завдати шкоди вашому здоров'ю. Як цього уникнути, чому вам варто розповісти про це своїм близьким вже сьогодні, і наскільки важливо не намагатися заощадити секунди, нехтуючи власною безпекою.

Хаотичне натискання кнопок управління при раптовій зупинці кабіни, розлиття рідин, стрибки - перераховувати всі форми неналежної поведінки під час проїзду в ліфті можна нескінченно довго. Навіть елементарний інтерес, причому не тільки у підлітків, але й у дорослих людей (до відкритої шахті, роботі дверей тощо) може призвести до фатальних наслідків. Найкраще в переконанні працюють паралелі та аналогії - погодьтеся, ви ж не відкриваєте двері машини на повному ходу, не намагаєтеся перевезти на своєму легковому авто палету з цеглою.

Команда СІТІ ЛІФТ нагадує вам: в більшості випадків за свої здоров'я і безпеку відповідальні ви, і щоб не ставати частиною гучних заголовків в новинах, не нехтуйте елементарними правилами!