5 питань, які слід задати перед покупкою ліфта


Будівництво вашого офісного або комерційного центру добігає кінця, і прийшов час подумати про технічне оснащення? Якою б не була задача, за її грамотне і професійне рішення відповідає, в першу чергу, виробник обладнання. Про те, як розпізнати професіонала вже при першій зустрічі, і які питання виробнику слід задати першочергово, розповість сьогодні редакція СІТІ ЛІФТ.

1. Яку систему приводу ви рекомендуєте саме для моїх цілей?

Вся річ у тому, що їх існує декілька, і кожна система адаптована для конкретного призначення, а відрізняється, додатково, не тільки початковою вартістю, але і бюджетом профілактичного обслуговування і навіть ремонту. Основні типи - електричний і гідравлічний - відрізняються, в першу чергу, функціональним резервом, тоді як під час експлуатації пасажири особливої різниці помічати не будуть. Попросіть менеджера пояснити всі технічні відмінності на простій, зрозумілій для простого обивателя, мові.

2. Чи патентоване обладнання у ліфта?

Тут, знову ж таки, раціональним буде порівняння обслуговування ліфтового обладнання з автомобілем. Все просто - існують оригінальні запчастини, які виробник виготовляє для конкретної марки авто, і є запчастини гіршої якості. Аналогічна ситуація і з ліфтом, тому вам слід задати виробнику питання - який саме асортимент має він і чи готовий запропонувати вам альтернативу.

Патентовані деталі розробляються суто для окремої моделі ліфту саме його виробником. У першому випадку, при розстановці пріоритету на користь патентованих запчастин, ви будете захищені від обмежень у виборі запчастин і в перспективі збережете чималі кошти на обслуговуванні. У другому, віддавши перевагу непатентованому обладнанню, економлячи кошти тут и зараз, у тій же перспективі ,будете мати проблеми з можливістю вибору іншої обслуговуючої компанії, що незмінно призведе до проблем.

3. Хто займається монтажем обладнання та його подальшим профілактичним і ремонтним обслуговуванням?

Нерідкі випадки, коли компанія, що здійснює монтаж, відмовляється від подальшого сервісного обслуговування або ж пропонує підписання достатньо тривалого і зобов'язуючого для вас контракту (наприклад, строком на п'ять і більше років). І якщо все ж зайшла мова про договір на обслуговування, уважно вивчіть його з юридичної та економічної точки зору, зіставте кошторис на роботу разом з менеджером, що консультує вас. Якщо є хоч найменші сумніви щодо раціональності такої співпраці, перенесіть зустріч на інший час, і візьміть собі невеликий тайм-аут.

4. Скільки коштує ліфт і яка річна вартість його обслуговування?

Це - один з ключових моментів, оскільки навіть найменші нюанси в естетиці та функціональності можуть досить сильно вплинути на кінцеву вартість обладнання. Обговоріть з менеджером абсолютно всі питання, включаючи середній бюджет на екстрені ремонтні роботи і статичний - на регулярну профілактику.

5. Чи буде до мого проекту приставлений персональний менеджер?

Вам слід обов'язково переконатися, що штатні резерви компанії припускають індивідуальне обслуговування. Це означає, що в будь-якій ситуації з вами персонально буде працювати менеджер, який вирішує питання максимально оперативно. Компанія повинна надати вам контакти та ім'я вашого проект-менеджера.

Незалежно від того, який тип ліфта ви виберете, важливо грати, в першу чергу, в «свої ворота» і поставити правильні питання, щоб допомогти самому собі прийняти обгрунтоване рішення.


Добавити коментар: