Одинадцять питань, які допоможуть вам правильно обрати компанію по обслуговуванню ліфтів

Як і будь-який інший складний технологічний вузол, ліфт вимагає регулярного і, що найголовніше, професійного технічного обслуговування. Подібні роботи виконуються професійними компаніями, які не тільки володіють належними навичками і знаннями, але і мають відповідну дозвільну документацію. Ці та інші важливі аспекти, які слід висвітлити вже при першій зустрічі з менеджером, редакція компанії СІТІ ЛІФТ висвітлила у цій статті.

Обов'язково до прочитання перед укладенням договору на обслуговування!

11 важливих питань, на які повинен відповісти представник ліфтової компанії

  • 1. Чи володіє фахівець профільними знаннями щодо вашого типу ліфта ?
    Серед всього спектру компаній, що надають подібні послуги, вам важливо знайти ту, експертні знання якої не є застарілими. Якщо єдине, що може запропонувати фахівець, це обслуговування ліфтів епохи СРСР, краще відмовитися від такого контракту.

  • 2. Скільки обладнання на даний момент обслуговує компанія ?
    Це важливо, бо як і у самої компанії, і у кожного функціонального експерта є певний ресурс. Якщо кількість обладнання буде його перевищувати, результат роботи, цілком очікувано, буде критично знижений. Вашої вигоди навіть в тому випадку, якщо фірма неймовірно популярна і затребувана, від такої співпраці буде «кіт наплакав».

  • 3. Які райони територіально обслуговує фірма ?
    У тому випадку, якщо ваше місто невелике, одна компанія з обслуговування ліфтів цілком може впоратися з екстреними завданнями і викликами. Однак, якщо географія робіт майстра охоплює кілька районів в мегаполісі або області, час реагування може бути знижено, причому не на вашу користь.

  • 4. Чи є в штаті компанії резервний персонал ?
    Ніколи не варто виключати елементарний людський фактор і форс-мажори. Якщо ваш фахівець з якоїсь причини не може зреагувати, у компанії повинна бути можливість для відправки запасного експерта (можливо, позаштатного).

  • 5. Чи є у компанії надійні постачальники комплектуючих ?
    Безумовно, фахівці здатні автономно впоратися з 80% завдань, проте, існують ситуації, що вимагають втручання сторонніх фірм, які є партнерами компанії.

  • 6. Чи готова компанія при необхідності збільшити ремонтні потужності ?
    Якщо мова йде про планове або профілактичне обслуговування, то з цим цілком може впоратися один механік. Деякі ремонтні роботи вимагають більше робочої сили, ніж експерт може забезпечити самостійно. Важливо переконатися, що у компанії є команда, яка може оперативно зробити капітальний ремонт, якщо того вимагає ситуація.

  • 7. Чи працює технічна підтримка компанії в режимі 24/7 ?
    Проблеми не завжди трапляються в робочий час, тому важливо, щоб фірма з обслуговування ліфта могла зреагувати на виклик у будь-який час доби.

  • 8. Чи є в розпорядженні фахівця достатній запас запчастин саме для вашого обладнання ?
    Очікування запасних частин з іншого міста або навіть іншої країни значно збільшить час простою ліфта. Важливо віддати перевагу співпраці з компанією, у якій є деталі, які підходять саме для вашого ліфта, навіть якщо мова йде про комплектуючі для рідкісних і неспецифічних поломок.

  • 9. Чи володіє фахівець, який обслуговує вашу будівлю, власним транспортом ?
    Інструментарій та обладнання досить об'ємні, тому якщо в розпорядженні механіка немає службового або особистого автомобіля, процес обслуговування може бути значно збільшений.

  • 10. Скільки часу буде витрачати фахівець на щомісячне профілактичне обслуговування ?
    Проста консультація не вбереже вас від раптових поломок обладнання. Важливо переконатися, що фахівець робить все, щоб попередити поломку і, як наслідок, дорогий ремонт: вчасно міняє витратні матеріали, враховує ресурс комплектуючих і т. д.

  • 11. Чи є у експертів професійна страховка ?
    Робота по обслуговуванню ліфтів досить складна і травмонебезпечна. Поцікавтеся, чи застрахований від нещасних випадків фахівець, який працює з вашим підйомним обладнанням.


Добавити коментар: