Одинадцять питань, які допоможуть вам правильно обрати компанію по обслуговуванню ліфтів
Як і будь-який інший складний технологічний вузол, ліфт вимагає регулярного і, що найголовніше, професійного технічного обслуговування. Подібні роботи виконуються професійними компаніями, які не тільки володіють належними навичками і знаннями, але і мають відповідну дозвільну документацію. Ці та інші важливі аспекти, які слід висвітлити вже при першій зустрічі з менеджером, редакція компанії СІТІ ЛІФТ висвітлила у цій статті.
Обов'язково до прочитання перед укладенням договору на обслуговування!
11 важливих питань, на які повинен відповісти представник ліфтової компанії
-
1. Чи володіє фахівець профільними знаннями щодо вашого типу ліфта ?
Серед всього спектру компаній, що надають подібні послуги, вам важливо знайти ту, експертні знання якої не є застарілими. Якщо єдине, що може запропонувати фахівець, це обслуговування ліфтів епохи СРСР, краще відмовитися від такого контракту. -
2. Скільки обладнання на даний момент обслуговує компанія ?
Це важливо, бо як і у самої компанії, і у кожного функціонального експерта є певний ресурс. Якщо кількість обладнання буде його перевищувати, результат роботи, цілком очікувано, буде критично знижений. Вашої вигоди навіть в тому випадку, якщо фірма неймовірно популярна і затребувана, від такої співпраці буде «кіт наплакав». -
3. Які райони територіально обслуговує фірма ?
У тому випадку, якщо ваше місто невелике, одна компанія з обслуговування ліфтів цілком може впоратися з екстреними завданнями і викликами. Однак, якщо географія робіт майстра охоплює кілька районів в мегаполісі або області, час реагування може бути знижено, причому не на вашу користь. -
4. Чи є в штаті компанії резервний персонал ?
Ніколи не варто виключати елементарний людський фактор і форс-мажори. Якщо ваш фахівець з якоїсь причини не може зреагувати, у компанії повинна бути можливість для відправки запасного експерта (можливо, позаштатного). -
5. Чи є у компанії надійні постачальники комплектуючих ?
Безумовно, фахівці здатні автономно впоратися з 80% завдань, проте, існують ситуації, що вимагають втручання сторонніх фірм, які є партнерами компанії. -
6. Чи готова компанія при необхідності збільшити ремонтні потужності ?
Якщо мова йде про планове або профілактичне обслуговування, то з цим цілком може впоратися один механік. Деякі ремонтні роботи вимагають більше робочої сили, ніж експерт може забезпечити самостійно. Важливо переконатися, що у компанії є команда, яка може оперативно зробити капітальний ремонт, якщо того вимагає ситуація. -
7. Чи працює технічна підтримка компанії в режимі 24/7 ?
Проблеми не завжди трапляються в робочий час, тому важливо, щоб фірма з обслуговування ліфта могла зреагувати на виклик у будь-який час доби. -
8. Чи є в розпорядженні фахівця достатній запас запчастин саме для вашого обладнання ?
Очікування запасних частин з іншого міста або навіть іншої країни значно збільшить час простою ліфта. Важливо віддати перевагу співпраці з компанією, у якій є деталі, які підходять саме для вашого ліфта, навіть якщо мова йде про комплектуючі для рідкісних і неспецифічних поломок. -
9. Чи володіє фахівець, який обслуговує вашу будівлю, власним транспортом ?
Інструментарій та обладнання досить об'ємні, тому якщо в розпорядженні механіка немає службового або особистого автомобіля, процес обслуговування може бути значно збільшений. -
10. Скільки часу буде витрачати фахівець на щомісячне профілактичне обслуговування ?
Проста консультація не вбереже вас від раптових поломок обладнання. Важливо переконатися, що фахівець робить все, щоб попередити поломку і, як наслідок, дорогий ремонт: вчасно міняє витратні матеріали, враховує ресурс комплектуючих і т. д. -
11. Чи є у експертів професійна страховка ?
Робота по обслуговуванню ліфтів досить складна і травмонебезпечна. Поцікавтеся, чи застрахований від нещасних випадків фахівець, який працює з вашим підйомним обладнанням.